Assalamualaikum.. Selamat Datang ke Blog Duniaku Si Merah Jambu ! ʕ•ᴥ•ʔ Jangan lupa follow blog ni, okay ? ✿◕ ‿ ◕✿ Saranghae ❤ ❤ ❤ Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving ❤ ❤ ❤

Wednesday, March 5, 2014

Bila Berharap Sendiri




    
Biarkan aku sendiri.

Kalau kehadiran kau

Hanya untuk menyakiti.

Tolong pergi.

Jangan hiraukan aku.

Tak perlu kemari

Aku dah tak ada hati

____________________

Nak move on
Bukan senang
Lagi lagi
Bila aku tengok
Kau bahagia
Dengan orang lain
Hati aku hancur.
___________________

Suka hati aku lah
Aku nak pendam pun
Kalau aku bagitahu
Kau bukan kisah pun
Better
Aku pendam.
_________________

Sakitnya hati aku
Hancurnya hati aku
Bila
Tengok
Kau bahagia dgn org lain
Hm.
________________
Aku merajuk sebenarnya,
Nak ambil perhatian dari kau,
Nak suruh kau pujuk.
Bukan suruh kau
Cari salah aku balik :')
___________________

Kenapa setia itu
Kau jadikan bahan mainan?
Kenapa?
Apa kau fikir
Semua orang akan setia?
Belum tentu.
Cuba hargai bila aku setia.
____________________

Aku rindu kau
Tapi
Kau langsung
Tak kisah
Aku rasa macam aku ni
Bodoh.
___________________

Puas
Kau sakitkan hati dia?

Puas
Kau hancurkan hati dia?

Puas
Kau mainkan perasaan dia?

Puas?
Puas hati kau?
_________________

Cerita kau dan aku
Sudah lama tamat
Beri peluang hati kau
Utk bina cerita yang baru
Jgn kau cari aku lagi
Aku sudah bahagia dgn hidup baru
___________________

Sayang aku pada kau
Takkan pernah berubah

Even
Kalau aku dah move on

Aku tetap teringatkan kau
Aku tetap rindu kau.
___________________

Baik kita jadi "kawan"
Daripada langsung tak contact
Aku rindu kau
Walaupun kau ex aku
Aku still nak
Berhubung dgn kau.
____________________

Aku dah penat
Biarlah orang nak kata apa
Mereka tak faham
Apa yang aku alami
Apa yang aku tempuhi
Biarlah
Aku sendiri yang hadapi
________________________

    Ayat ni ambik kt twitter.. semua ni sama ngan perasaan Ainna. . so kalau korang pun sama macam situasi Ainna sekarang.. mesti korang dapat rasa macam mana sakitnya berharap sendiri.. Assalamualaikum..


No comments: