Assalamualaikum.. Selamat Datang ke Blog Duniaku Si Merah Jambu ! ʕ•ᴥ•ʔ Jangan lupa follow blog ni, okay ? ✿◕ ‿ ◕✿ Saranghae ❤ ❤ ❤ Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving ❤ ❤ ❤

Wednesday, April 30, 2014

Leave what you love


          Assalamualaikum... Orang kata .. "Jangan takut untuk melepaskan sesuatu yang hanya memberi kesakitan pada diri kita sendiri."


  • "aku nak jumpa kau. nak tengok muka kau. aku dah rindu sangat dah nie"

  • Sometimes bila kita perlukan someone tuh , kita betul-II nak dia ade kat sisi kita ,dgar masalah kita tapi dia hilang entah ke mana . Hmm .

  • Kau relay lhaa dgn sesiapa pon tapi kalau kau tak bahagia dgn dia takde guna jugak . Sbb apa ? Sbb hati kau dekat orang lain . Bukan diaa .

  • Bila bersama kawan , aku boleh lupakan segala masalah buat seketika .

Dah penat!
Dah Give Up!
Dah Fade Up!!
________________
Senang untuk lepas. 
Sukar untuk lupa. 
 Senang untuk menangis. 
Sukar untuk tenang. 
Senang untuk sakit.
 Sukar untuk pulih.
 Itulah hati manusia
________________
Memang aku terlebih JUJUR kan? 
Serius, 
kau makin bertambah KEJAM sekrang dengan aku! >_< :'(
________________
Bulan 12 kau prmainkn?
 Birthday aku tu der, 
yang kau tak celebrate lgsg tu, 
Tapi mse birthday kau, 
akulah insan yg pling happy ! 
___________________

Maafkan ku kerna masih menyintaimu itulah hakikatnya 
Walau seribu tahun pun penyesalanmu tidak akan kembalikan daku kepadamu."
_____________________
Bila aku perhatikan, 
Aku yang over kejar kau. 
Tapi kau? 
Apa kau buat? 
Kau hanya duduk diam, 
Tanpa buat apa apa. 
Ok, aku pergi :')"
_________________

kalau tak salah dia akan 'pujuk' 
sebab salah lah dia 'give up' 
sebab taktahu nak bagi alasan bodoh 
apalagi untuk tutup kesalahan"


No comments: