Assalamualaikum.. Selamat Datang ke Blog Duniaku Si Merah Jambu ! ʕ•ᴥ•ʔ Jangan lupa follow blog ni, okay ? ✿◕ ‿ ◕✿ Saranghae ❤ ❤ ❤ Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving ❤ ❤ ❤

Sunday, May 11, 2014

Jiwang lagi..

    Assalamualaikum! Fuhhh, alamak ! dah nak exam lagi.. hehehe.. online lah dulu, nanti dah exam memang internet tak akan aku sentuh!! #Eh, Boleh percaya ke?Ada masa kita ni CAKAP tak serupa bikin..

    Kadang-kadang Ainna berharap dapat ulang balik masa yang lama, Ainna tak nak kenal semua orang yang Ainna kenal sekarang, sebab nanti bila Ainna hilang diorang, Ainna terus lemah, hilang semangat, setiap pertemuan mesti ada perpisahan, Bab yang perpisahan tu paling lemah..


Tahukah anda lelaki perlukan "space" dia. 
Tak suka sentiasa text, 
sentiasa call, 
sentiasa berkepit. 
Dia perlukan waktu sendiri. 
Space. betul ke?
_________________________________
Dear heart,
 I know you're strong. 
Don't cry. 
Just be patient. 
Who ever hurt you,
 jusy stay strong and give a fake smile :')

_________________________________

Kadang2 hati ni teringin nak tahu
 "awak kat mana", 
"dengan siapa", 
 "sihat tak".
 Tapi saya takut kalau awak kata 
"SIAPA KAU DALAM HIDUP AKU"
_______________________

Dulu saya ade awk.
Sekarang saya dh takde awk 
saya rasa snyi sngat tanpa awk.
Awak dh tak sayang saya
 awk abaikan saya.
Saya sunyi,
Saya nak awk,
____________________

 It's hard to forget someone who gave you so much remember .
____________________

Biarlah air mata saya ini mengalir, 
asalkan saya dapat bersama awak, 
 biarlah hati saya sakit, 
asalkan saya tak kehilangan awak sayang :')

   Dah-dah Ainna.. jangan nak jiwang sangat.. pergi study tu.. erm? kalau cakap malas macam mana ea? hehe,  byeee.. Assalamualaikum..

"Perempuan yg luahkan rasa cintanya kepada lelaki, 
bukanlah dia tak tahu malu, tapi dia tahu apa yg dia mahu" - Pu Rahmat




4 comments:

auni said...

K ainna ;sentiasa kuat tau ala semua orang akan try untuk kuatkan hati mereka walaupun ia amat susah untuk ditempuhi: INUA

Ainna said...

tanx my BFF! haha, Ainna sntiasa cuba dan kdg2 benda tu yg gagal,
btw kita bljr dripd kegagalan kan?
kita sama2 brusaha & berjuang k! :D

Anonymous said...

Hm btul tu ktowg akn sntiasa ada at sisi ainna ble ainna mmrlukn..always smile ok.. #husna

Ainna said...

trima ksh Una!! Una pun smile always! #BdxMath =D