Assalamualaikum.. Selamat Datang ke Blog Duniaku Si Merah Jambu ! ʕ•ᴥ•ʔ Jangan lupa follow blog ni, okay ? ✿◕ ‿ ◕✿ Saranghae ❤ ❤ ❤ Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving ❤ ❤ ❤

Wednesday, September 17, 2014

Kita hanya kawan

         Assalamualaikum, hai ! hello! tangan dah tak sabar ni nak menaip.. Alhamdulilah... semua berjalan dengan lancar akhir-akhir ni..





"Sebab sayang, 
aku mengharap, 
sebab mengharap, 
aku tunggu, 
sebab tunggu,
 aku jd bodoh, 
sbb bodoh lah, 
aku terluka"
__________
 Single be like: 
"I can text anyone " 
"Feel free to flirt anyone "
 "Won't hurt anymore " 
"No need to tell where I'm going " 
"Happy "
#Kdg2rasa best jugak.. takde sape nk kesah..
---------------
"Macam mane nak hilangkan rindu?" 
"Rindu itu fitrah. 
Ia tak boleh hilang. 
Tapi boleh dikawal. 
Kawal dengan istighfar. 
Salur melalui doa."
__________
 Dia yg betul2 sayangkan awk, 
walaupun dia dah tgk mcm mana serabutnya awk, 
moody nya awk, 
susahnya nak jaga awk. 
Tapi masih nak kan awk :)
--------------
 Rindu? 
Itu hobi aku 
 Stalk? 
Itu rutin harian aku 
 Jealous? 
Perkara wajib Sebab? 
Aku sayang kau :')
---------------
 "Orang cakap cinta itu buta." 
"Tapi, kenapa aku selalu nampak kau," 
"walaupun kau takde depan mata aku?" 
"Rindu maybe.."
-------------
 
"Cemburu, dan takut kehilangan adalah sebahagian dari rasa 'sayang'."
 
---------------
 "Kalau takda jodoh, kita jadi kawan. Jangan mengada nak jauhkan diri kalau kita takda jodoh " Okay. Ini sweet.
---------------
 I hide my "rindu" deep inside my heart . 
Cos i want to know if u will "rindu aku jgak" 
and hope "kau akan cari aku" later .
-----------------

    Kita takkan jadi matang kalau tak belajar daripada kesilapan lalu, jangan mudah memberi hati nanti kita terluka.. jangan mudah cair dengan lelaki, sebab diorang suka bermain dengan kata-kata.. ╹◡╹

Assalamualaikum.. 



No comments: